GYIK, Gyakran Ismételt Kérdések

Mi tartozik az árba?

Két fő részére tiszta ágynemű a búvóhelyen. 

A fürdőben frissen mosott, tiszta törölköző, tusfürdő, a konyha (mikró, vízforraló, hűtő), TV és mini-hifi használata.

A konyha főzésre nem alkalmas, csak hozott ill. rendelt étel elfogyasztására.

További hasznos információk a tudnivalókban.

Hogyan vehetem át és adhatom vissza a kulcsot?

Telefonon megbeszélt időben és módon a búvóhelyen találkozik kollégánkkal. Megkapja a kulcsot és partnerét már Ön engedheti be. Távozáskor a postaládába kell a kulcsot bedobni.

További hasznos információk a tudnivalókban.

Mikor kell fizetnem?

Fizetni érkezéskor kell a búvóhelyen.

További hasznos információk a tudnivalókban.

Hárman vagy többen is kibérelhetjük a búvóhelyet?

Nem. A búvóhelyeink lakóépületekben vannak és a teljes diszkréció megőrzése érdekében csak pároknak kívánunk lehetőséget biztosítani a meghitt találkozásokhoz.

További hasznos információk a tudnivalókban.

Használhatunk olajat, gyertyát a búvóhelyen?

Nem. Gyertya gyújtása a tűzveszély és a nehezen eltávolítható faggyú miatt TILOS. Az olaj tönkreteszi az ágyneműt, matracot. Ez károkozásnak minősül, hagyományos módon nem tisztítható, ennek az árát meg kell téríteni.

További hasznos információk a tudnivalókban.

Van-e a búvóhelyen mini bár, és mennyi a díja?

Minden búvóhelyünkön rendelkezésükre áll hűtött ásványvíz, bor.. stb. Ennek árait a

helyszínen találja vagy kollégánktól értesülhet róla a lakás átvételekor.
További hasznos információk a tudnivalókban.

Nem jött el a partnerem, valami közbe jött. Mi a teendő?

A foglalást megelőző nap déli 12 óra után lemondott foglalás árát átutalással vagy a legközelebbi alkalommal személyesen rendeznie kell. Erre azért van szükség, mert időben való lemondás esetén a búvóhelyet ki tudnánk adni másnak, de erre késői lemondásnál már aligha van lehetőségünk. Az időben történt lemondásnak nincs anyagi vonzata.

További hasznos információk a tudnivalókban.

Kell-e mosogatni, rendet tenni magunk után?

Nem, a takarítás a mi dolgunk. Ennek ellenére kérjük a rend és az állag megóvását, hogy legközelebb is szívesen lássuk vendégül.

További hasznos információk a tudnivalókban.

Nincs parkolóhely, nem jött a busz, késünk. Mi a teendő?

Késés esetén mindenképp hívjon minket, lehetőleg már akkor, amikor látja mennyit fog késni. Számolnia kell azzal, hogy ebben az esetben csak később veheti át a kulcsot, amikor kollégánk újra odaér. Nálunk fontos a pontosság. Kérjük számoljon a parkolási, ill. közlekedési nehézségekkel!

További hasznos információk a tudnivalókban.

Érdemes e-mail-ben vagy SMS-ben érdeklődni szabad időpont iránt?

Nincs értelme e-mailben vagy SMS-ben érdeklődni szabad időpontot illetően, mert mire megnézné válaszunkat elképzelhető, hogy addigra már valaki lefoglalta telefonon a kérdéses időpntot. Megértését köszönjük, hogy ilyen tárgyú üzenetekre nem válaszolunk. Miután egyeztetett partnerével kérjük hívjon fel, készséggel állunk rendelkezésére.

Ez tényleg ilyen egyszerű és bejáratott szolgáltatás?

Igen, bár korábban inkább hotelek és panziók nyújtottak bennfentes vendégeknek anonim módon szobákat, a rendszerváltozás óta van lehetőség ezt vállalkozásszerűen működtetni. Jó helyen jár, ha tapasztalt és diszkrét szolgáltatót keres!

További hasznos információk a tudnivalókban.

Mi a garancia a diszkrécióra?

Az érdek. Fontos nekünk, hogy visszajáró törzsvendég legyen, így tudjuk a szolgáltatásunkat hosszútávon, kedvező áron, jövedelmezően működtetni.

További hasznos információk a tudnivalókban.

Hol találok még fontos információkat a szolgáltatással kapcsolatban?

A GYIK-on kívül a búvóhelyek helyszíneire, a tudnivalókban, az akcióinkra, az árainkra  vonatkozó lapokon talál fontos információkat. 

Ha nem találta meg a kérdéseire a választ, írjon nekünk, vagy szóljon hozzá a fórumban, és kiegészítjük a GYIK-ot, hogy látogatóink minél részletesebb válaszokat kapjanak.

Köszönjük az együttműködését!

Helyt adunk a vágyainak!

Búvóhely - Buda Kuckó a búvóhelypartner